۱۳۸۸ شهریور ۹, دوشنبه

افشاي نام و نشان يکي از شهدايي که مخفيانه در قطعه 302 بهشت زهرا دفن شد



































«سعيده پورآقايي» قرباني جنايت لباس شخصي‌ها

اطلاعات جديدي درباره‌ي يک شهيد گمنام جنبش سبز از دو روز قبل به «موج سبز آزادي» رسيد که در اين دو روز جزئيات آن را مورد بررسي قرار داديم و از صحت آن مطمئن شديم. اين خبر دردناک حاکي از آن است که يک دختر ديگر، همچون «ترانه موسوي»، قرباني جنايت‌پيشگي برخي بسيجييان-بسيجي نماها- شده و پس از آن هم جنازه‌ي وي با اسيد سوزانده شده و در نهايت بدون حضور خانواده‌اش به صورت مخفيانه در قطعه 302 بهشت زهرا دفن شده است. جالب است؛ تقدير اين بوده که خبر اين جنايت، درست در روزي منتشر شود که دولت کودتا نمايش تشکيل کابينه را در دستور کار دارد؛ دولتي که بي‌اغراق با خون‌ريزي و جنايت بر سرکار آمده است.

به گزارش موج سبز آزادي، سعيده پورآقايي (آمايي) دختر جواني است که اکنون پيکر او در يکي از قبور گمنام قطعه 302 بهشت زهرا دفن شده است. سعيده پورآقايي تنها فرزند جانباز شهيد عباس پورآقايي (آمايي) است که در يکي از شب‌هاي پس از کودتا در حالي که به الله اکبر گفتن شبانه بر پشت بام خانه‌شان در خيابان دولت تهران مشغول بود، از سوي نيروهاي لباس شخصي وابسته به بسيج دستگير شد و پس از 20 روز جنازه او در يکي از سردخانه‌هاي جنوب تهران از سوي مادرش شناسايي شد. اما مسئولان ذي‌ربط از تحويل جنازه به مادرش خودداري کردند و حالا پس از هفته‌ها بي‌خبري خانواده‌اش مطلع شده‌اند او به صورت مخفيانه در قطعه 302 بهشت زهرا به خاک سپرده شده است.

بر اساس اين گزارش، خانواده اين شهيد جنبش سبز طي هفته‌هاي اخير به شدت تحت فشار بودند تا از افشاي ماجرا خودداري کنند. اما بالاخره سکوت درباره اين ماجرا شکسته شد و ماجراي تاسف‌برانگيز ظلمي که بر اين فرزند شهيد رفته، از سوي برخي افراد مطلع، شرح داده شده است که «موج سبز آزادي» براي رعايت مسائل امنيتي از ذکر نامشان معذور است.

به گفته‌ي مطلعان، سعيده پورآقايي پس از بازداشت مورد تجاوز وحشيانه قرار گرفته و سپس به قتل رسيده است. متجاوزان جنازه‌ي وي از زانو به بالا در اسيد سوزانده‌اند تا آثار اين جنايت شنيع به صورت کامل از بين برود. سپس خانواده‌ي وي تحت فشار قرار مي‌گيرند تا علت مرگ دخترشان را بيماري شديد کليوي اعلام کنند.

اين موضوع در حالي اتفاق مي‌افتد که جنازه‌ي سعيده اساسا به خانواده تحويل نشده است و شنيدن خبر بيماري سعيده موجب تعجب اقوام وي شده است که اطمينان دارند سعيده سابقه‌ي هيچ نوع بيماري نداشته است؛ و همين دروغ بود که در نهايت به افشاي ماجرا منجر شد.

گفتني است مراسم ختم شهيد سعيده پورآقايي (آمايي) روز شنبه هفتم شهريور به صورت محدود در مسجد جامع قلهک (محل زندگي وي) برگزار شد و نمايندگاني از جنبش سبز براي همدردي با خانواده داغدار اين شهيد مظلوم در اين مراسم حضور يافتند.

لازم به ذکر است که برخي اطلاعات تازه که به محض تکميل منتشر خواهد شد، نشان مي‌دهد اکثر کساني که به صورت مخفيانه و بي‌نام و نشان در بهشت زهرا دفن شدند، دختراني هستند که مورد تجاوز وحشيانه‌ي نيروهاي امنيتي و شبه نظامي قرار گرفته‌اند و دفن شبانه و غيرقانوني آن‌ها نيز براي جلوگيري از افشاي ابعاد جنايات رخ داده صورت گرفته است.

«موج سبز آزادي» همچنين جدا از اين قبرهاي بي‌نام و نشان، از وجود يک گور دسته‌جمعي در نزديکي بهشت زهرا مطلع شده که به محض تاييد و دريافت جزئيات بيشتر، اين گزارش نيز به اطلاع خوانندگان خواهد رسيد.

منبع خبر :

http://www.setadsabz.parsiblog.com/

اشکان :

آیا وقت آن نرسیده که دادگاه نورنبرگ دیگری تشکیل شود برای رسیدگی به جنابات ؟

بازهم صد رحمت به همان جنایتکاران نازی . حداقل جنایات آنها گریبان غریبه هایی از دینی دیگر را گرفت . جانیان ما که به هموطنان و هم کیشان خودشان تجاوز کردند و کشتندشان .

۲ نظر:

dariush گفت...

در این خاک زرخیز ایران زمین
نبودند جز مردمی پاک دین
همه دینشان مردی و راد بود
کز آن، کشور آزاد و آباد بود
بزرگی، به مردی و فرهنگ بود
گدایی در این بوم و بر ننگ بود
از آن روز دشمن به ما چیره گشت
که ما را روان و خرد تیره گشت
از آن روز این خانه ویرانه شد
که نان آورش مرد بیگانه شد
بسوزد در آتش گرت جان و تن
به از بندگی کردن و زیستن
اگر مایه زندگی بندگیست
دو سد بار مردن به از زندگیست"
فردوسی بزرگ
شما را پیوند دادم باشد تا از هم یاد بگبریم

روحیا گفت...

سلام و خسته نباشید خدا خیرتان دهاد که در راه آگاهی مردم تلاش میکنید و به امید پیروزی قاطع ایمان بر حق و دیدن شما در روز قدس در صفوف ملت ایران . مطالبت بسیار پر محتوا بودند با تشکر از شما در صورت تبادل لینک ممنون میشوم
یا علی