۱۳۸۸ مرداد ۱۱, یکشنبه

خروج از دایره ی امنیت



انقلاب ایران انقلابی بود با همکاری گروههای مختلف سیاسی که با دارا بودن آرا و افکار مختلف و عمدتا متضاد همه در یک چیز مشترک بودند و آن دشمنی با شاه و نظام سلطانی بود .

اما از پس انقلاب آن گروه که پیروز مطلق شد و همه ی دوستان سابق و رقبای آن زمان خود را از میدان بدر کرد روحانیون بودند که با تئوری جمهوری اسلامی و با استفاده از محبوبیت و مقبولیت همگانی به این مهم دست یافتند .

بدنبال آن اتفاقات لباس روحانیت شد حصاری امن برای زندگی در کشوری که حکومتش از آن روحانیون بود و دیدیم که در سالهای بعد این گروه هر گونه که صلاح دانستند زندگی کردند و به واسطه ی همین لباس بود که همواره در حاشیه ی امنیت کامل قرار داشتند و حتی دستگاه قضایی کشور برای ایشان استثنا قایل شده و به جرایمشان در دادگاهی اختصاصی رسیدگی می کند .

اما آنچه که امروز شاهدیم این است که دیگر زمان خروج روحانیون از بدنه ی نظام فرا رسیده و جناح حاکم ( جناح سپاه ) صاحبان اولیه ی انقلاب را کنار زده و دیگر به آن مصونیت نانوشته و امنیت ناگفته پای بند نیست . تصاویر بالا نشانگر این وضعیت است .

عکسها مربوط است به جناب حجت‌الاسلام دکتر عبدالرحیم سلیمانی اردستانی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم و استاد دانشگاه مفید، که به جرم حضور در بهشت زهرا در چهلمین روز شهادت جمعی از هموطنان، این‌گونه وحشیانه به دست ماموران دولت کودتا مورد ضرب جرح قرار گرفته و دستگیر شده است. این عکس‌ها را یک وبلاگ طرفدار کودتا به نام «بهشت خوبان» با افتخار در سایت قرار داده و چهره جانیان کودتاگر را هم شطرنجی کرده است.

منبع :

/mowjcamp.com/article/id/3994


هیچ نظری موجود نیست: