۱۳۸۸ مرداد ۲۲, پنجشنبه

لینکهای روزانه

1 - روزنامه روس: ماندنی نیست،تخم مرغ ها را در سبد او نگذارید .

این روزنامه نوشت :" به نظر می رسد شعارهای مرگ بر روسیه که این روزها از سوی ایرانیان معترض به نتایج انتخابات شنیده می شود نشانه ای از نا موفق بودن و شکست سیاست روسیه در قبال ایران باشد

http://www.javan-farda.com/News.aspx?ID=1093

2 - آيت الله مصباح: وقتي رياست جمهوري، حکم ولي فقيه را دريافت کرد اطاعت از او نيز چون اطاعت از خداست

آيت الله مصباح يزدي گفت: جريانات اخيرکه در کشور رخ داد، ولايت فقيه را هدف قرار داده بود. آيت الله "محمدتقي مصباح يزدي" روز چهارشنبه در جمع گروهي از هنرمندان بسيجي !!!!! از سراسر کشور در . . . .

http://bazbaran88.blogfa.com/post-268.aspx

3 - آیت الله دستغیب خواستار تشکیل جلسۀ علنی و فوری خبرگان شد .

ولایت مطلقه اعلمیت و اعدلیت و پشتیبانی قاطع علما و مردم را می طلبد و اگر مردم حمایتشان را از ولایت فقیه برداشتند دیگر از این ولایت کاری ساخته نیست .

http://www.rfi.fr/actufa/articles/116/article_7916.asp

4 - حق با کیست؟

پرونده سازی های کودکانه و خنده دار رجانیوز و جوان برای موسوی . اتفاقاتی که اسناد آن موجود است را هم جعل می کنند .

همسر دكتر آيت نقل مى كرد سه روزى بود كه دكتر آيت بيمار بود، صبح روز سوم اسناد و مداركى را جمع كرده داخل يك پوشه مى گذارد كه برود. خانمش مى گويد كه بيمار هستى بمان استراحت كن، دكتر آيت مى گويد امروز بايد بروم مجلس، امروز سرنوشت انقلاب مشخص خواهد شد.
امروز قرار است مساله تصدى وزارت امور خارجه آقاى ميرحسين موسوى مطرح شود! پوشه را عقب پيكان قرار مى دهد. ماشين بنزى در 10 مترى منزل دكتر آيت در حال پنچرگيرى بوده. زمانى كه دكتر داخل ماشين مى شود بنز حركت مى كند و دكتر آيت را به مسلسل مى بندد و در حدود 60 تير شليك مى كنند كه هنوز هم با آنكه در را تعمير كرده اند باز هم جاى گلوله ها باقى مانده!!!!

http://www.ayandenews.com/fa/pages/?cid=10896

5 - انصاری:مستندات تجاوز را به مقامات دادیم

همزمان با درخواست بررسی احتمال تجاوز به بازداشتی ها، مجيد انصاری، عضو مجمع روحانیون مبارز، می گويد: اصل قضيه ثابت و گزارش آن برای مقامات ارسال شده است

http://www.ayandenews.com/fa/pages/?cid=11005

6 - تلافی‌استیضاح‌کردان‌یا زهرچشم ‌رأی‌اعتماد؟

گفته می‌شود برخی نمایندگان قصد دارند در صورت ادامه عملکرد دولت در اتهام‌زنی به نمایندگان مجلس، ابهامات مربوط به مدارک تحصیلی محمود احمدی‌نژاد را منتشر کنند .

هیچ نظری موجود نیست: