۱۳۸۸ مرداد ۲۱, چهارشنبه

لواط , گناه کبیره یا عبادت ؟


سکس با همجنس تقریبا در تمام طول تاریخ وجود داشته و همیشه هم قبیح و ناپسند بوده است . اما شاید شدیدترین موضع گیری را اسلام بر علیه همجنس گرایی داشته باشد که مجازات مرگ با روشهای غیر معمول مانند پرتاب کردن متهم از کوه و یا قرار دادن او در کیسه و پرتاب کردنش از ارتفاع ( مثل پشت بام ) حاصل این موضع گیری تند است .

نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری ولی امر مسلمین جهان داعیه ی برقراری اسلامی ترین حکومت در طول تاریخ بشری را دارد . حالا در این اسلامی ترین حکومت تاریخ خبر از تجاوز به مردان و زنان زندانی می رسد که زندانبانان متجاوز مدعی بوده اند تجاوزشان نوعی عبادت تلقی می شود . جرم این مردان و زنان اعتراض به نحوه ی برگزاری و نتیجه ی اعلام شده ی یک انتخابات بوده است . این اعتراض چنان گناه بزرگی محسوب شده که تمامی قواعد اسلام ناب محمدی را زیر سوال برده و یکی از نا بخشودنی ترین گناهان کبیره ی اسلامی تبدیل به عبادتی پر ثواب شده است .

حال پرسش این جاست که تصمیم گیرنده برای این قوانین شرعی کیست ؟ کیست که جرم لواط را چنان سنگین می کند که مجرم را نه اعدام با طناب دار که از کوه پرت می کنند و باز کیست که تصمیم می گیرد که در مقطعی جرم دیگری ( مثل اعتراص به تقلب در انتخابات ) چنان بزرگ و دور از ذهن است که باید بوسیله ی لواط و تجاوز به عنف مجازات شود و اشخاص متجاوز عبادتگرانی هستند برگزیده ی خداوند و این پرسش مهم تر که آیا اصلا اسلام وجود خارجی دارد که بخواهد تصمیم گیرنده ی قبح و نیکی عملی باشد و برای آن مجازات یا تشویق تعیین کند ؟ یا اینکه هر انچه که هست شهوت قدرت است و بس ؟ همان که تصمیم می گیرد اعتراض خوب است یا بد ( در سال 57 می شود حماسه ی جاودان تاریخ و در سال 88 می شود آشوب و اغتشاش و اوباش گری ) , که لواط بد است یا خوب و این که چه کسانی مجاز هستند لواط کنند و چه کسانی نه ؟

۱ نظر:

خاکستر گفت...

سلام دوست عزیز
وبلاگت منو به یاد وب خودم توی بلاگر میندازه...خوبه که هنوز داری فعالیت خوتو انجام میدی...در مورد پستت هم باید اینو بگم که اینا با اینکاراشون دارن یه طوری بین ما و خودشون فرق میذارن به این شکل که: چون خودشون خداپرستن و میگن مسلمون واقعی ما هستیم پس هر کاری که با کفار انجام بدیم ثوابه و خدا به ما اجر میده ولی اینا انگار یادشون رفته زمانیکه پیغمبر وارد مکه شد با کافران چیکار کرد...اگه به اینا بود که باید همه رو به صف میکردن و...آره
منم شما رو لینک ممیکنم
به امید آزادی سبز...