۱۳۸۸ مرداد ۱۹, دوشنبه

فاطمه رجبی , گوبلز عصر حاضر













فاطمه ی رجبی که با نگارش کتاب بی نظیر : " احمدی نژاد , معجزه ی هزاره ی سوم " و انتشار مقالاتی بر علیه رفسنجانی و کروبی و بویژه دشمنی آشتی ناپذیرش با خاتمی شهره ی آفاق شده است اخیرا باز هم خبرساز شده و این بار با انتقادی "دلسوزانه " !!!! از معجزه ی هزاره .

متن نامه را در پایین می آورم که طی آن خانم فاشیست دستگاه ا.ن به معبود و رییسش خرده گرفته که چرا می خواهی از زنان در دستگاههای اجرایی استفاده کنی ؟ (حسادت زنانه چه ها که نمی کند ؟!!!)

در مورد فاطمه خانم و نامه ی اخیرشان چند نکته به ذهنم رسید :

1 – فاطمه آنقدر فاشیست است که احساس می کنم متعلق به این دوره نیست . احساس می کنم فاطمه در دوره ی نامناسب و مکان نابجایی چشم به جهان گشوده . دهه ی 1930 در روسیه , یعنی در اوج قدرت استالین یا در آلمان در اوج قدرت هیتلر یا در ایتالیا در اوج سر و صدای موسولینی زمان و مکان مناسب تری برای او بود . اگر فاطمه در این زمان و در یکی از این مکانها ظهور می کرد شهرت و اعتبارش کم از گوبلز نمی زد که بزرگترین مبلغ فاشیسم در طول تاریخ است .

فاطمه آنقدر فاشیست است که پدرش مرحوم حجت الاسلام علی دوانی مورخ انقلاب در ماههای قبل از مرگش نامه ای به مطبوعات نوشت و از بابت نوشته ها و گفته های دخترش از همه ی مردم ایران عذرخواهی کرد . ایشان گفته بود که:" من تمامی فرزندانم را خیلی خوب تربیت کرده ام . این یکی نمی دانم چرا این گونه شده است . بارها گفته ام به بزرگان نظام توهین نکن , از کسی جانبداری نکن و . . . . ولی چه کنم که گوش نمی دهد . از همینجا به او هشدار می دهم که دست از این گونه رفتارها بردارد تا رابطه ی پدر و فرزندی ما به هم نخورد . " برای کسانی که باور ندارند متن جرح و تعدیل شده ی این نامه را در خبرگذاری دولتی فارس نیوز پیدا کرده ام که اینجاست .

2 ) در بخشی از این نامه فاطمه , خاتمی و رفسنجانی را متهم کرده که پس از دستیابی به قدرت پایه های نردبان را در سینه ی افراد ضعیف جامعه فرو کرده و به اوج مافیای قدرت و ثروت رسیده اند . لازم است که کسی به فاطمه یادآوری کند که به مدت 8 سال تمام جناح راست و طیف اصولگرا ( که از امروز هم بسیار تعداد و قدرتشان بیشتر بود ) نهایت تلاششان را کردند تا نقطه ضعفی , ولو ساختگی در زندگی خاتمی بیابند و او را سرنگون کنند . چنان این مرد سالم و بی رنگ و ریا و سواستفاده زیست که هرچه کردند آب در هاون کوبیدن بود و بس . کدام مافیا ؟ کدام ثروت و کدام قدرت فاطی جان ؟

3 ) در بخش دیگری از رهنمودهای پیغمبر گونه ی فاطمه آمده است که : تاکنون ندیده و نشنیده‌ام که در این سنت معصوم علیه‌السلام**، زنانی در مدیریت‌های بالای اجرایی قرار گرفته باشند.

باز هم کسی لازم است که به فاطمه یادآوری کند که ائمه هیچ کدام ریاست اجرایی( به غیر از حضرت علی به مدت 5 سال ) نداشته اند که بخواهند مدیراجرایی انتخاب کنند و با این چالش که مدیر زن باشد یا مرد مواجه بشوند .

چه می شود کرد ؟ فاطمه است دیگر .

* * به نظرم اینجا چون صحبت از همه ی ائمه در میان است باید جمع می بست : علیهما السلام . ولی خوب فاطمه است دیگر .

<اشکان>


متن نامه ی فاطمه به معجزه ی هزاره ی سوم :

فاطمه رجبی:

آقای احمدی نژاد! کدامیک ازمعصومین زنان رادرمدیریت اجرایی قراردادکه شما این کار را بکنید؟

سیاست > چهره ها - فاطمه رجبی در جدیدترین نوشته خود احمدی نژاد را بخاطر شعار پست دادن به زنان مورد نقد قرار داد.

به گزارش سایت آینده وی نوشت:

آقای رئیس‌جمهور! تصور می‌شود شما این مطلب را نیز از زبان مبارک امام صادق علیه‌السلام رئیس مذهب تشیع نیز خوانده‌اید که «در آخرالزمان زنان بر دولت و سلطنت و هرچیزی که میل به آن دارند، [احتمالاً مناصب و مدارک و...] غلبه یافته و مسلط می‌گردند. (همان ص 1044)»

به صراحت می‌گویم آنچه می‌آید، نظر به فریاد افراد خاص ندارد و جامعه زنان مسلمان کشور را مبرا از آن می‌داند، زیرا اکثریت زنان ایران اسلامی مانند مردان آن، مفتخرند که در زمره «منتظران» هستند و نهایت آمال‌اشان آن است که در صف 50 زنی قرار داشته باشند که 313 اصحاب خاص مولایشان را کامل می‌کند.

نمی‌توان پذیرفت در کابینه احمدی‌نژاد حضور وزیر زن گام نخستی باشد که در کابینه‌های بعدی اهداف شوم فمینیست و سکولارها را حاکم کند. آیا بحث «ریاست جمهوری زن» که در هر انتخابات از سوی وابستگان به اندیشه‌های منحرف اوج می‌گیرد و گاه بحث «رهبری زنان»، مسائلی نیست که بتوان در این تصمیم‌گیری به آن توجه کرد؟

آقای رئیس‌جمهور! ما احمدی‌نژاد را هاشمی و خاتمی نمی‌دانیم. احمدی‌نژاد جنس دیگری است. او کسی نیست که مانند آنها و مانند نامزدهای شکست‌خورده 2‌دوره انتخابات، از زنان، مردان و جوانان نردبان قدرت بسازد و مانند هاشمی و خاتمی، پس از کسب قدرت پایه‌های نردبان را بر دل و سینه زنان، مردان و جوانان و پیرها فرو کند و خود بر بالای آن در رأی مافیای قدرت و ثروت جای بگیرد!

آقای رئیس‌جمهور! فاطمه رجبی بر این تصور است که بنا بر عقیده شیعی خود و عهدی که با خداوند دارد، در راستای سنت معصوم علیهم‌السلام و آموزه‌های آنها، به مقدار بضاعتی که در این عرصه دارد، گام بر می‌دارد، می‌نویسد، و می‌گوید. از این روی تاکنون ندیده و نشنیده‌ام که در این سنت معصوم علیه‌السلام، زنانی در مدیریت‌های بالای اجرایی قرار گرفته باشند. هم‌چنین در سیره امام خمینی نیز چنین سابقه‌ای وجود ندارد .

منبع :

http://www.masiresabzma.persianblog.ir/

۳ نظر:

ناشناس گفت...

salam...manam linket kardam

فرید صلواتی گفت...

اشکان جان به گوبلز بی احترامی نکن

مهدی گفت...

با سلام بالاخره پیروزی از آن مردم است