۱۳۸۸ مرداد ۲۲, پنجشنبه

قابل توجه همه ی آنهایی که از شجاعت ا.ن در مقابله با قدرتهای غربی لذت می برند










رأفت اسلامی پس از هشدار اتحادیه اروپا!

در حالی كه چند روز از هشدار عتاب آلود اتحادیه اروپا مبنی بر لزوم آزادی فوری شهروند فرانسوی و سایر وابستگان به سفارت خانه های فرانسه و انگلستان نگذشته است ، سعید مرتضوی از آزادی آنان با قرار وثیقه خبر داد.

مانورهای ابتکاری دولت اقتدار

در سالهای اخیر از دولتهای مقتدر دیده ایم که در موقعیت های خاص مانورهای تبلیغاتی می دهند . به این معنی که بلوفی میزنند و هشداری و تهدیدی در پرده , تا نمایش قدرتی باشد و حریف بدون خشونت تسلیم خواسته ی آنها شود . منتها این کار را بسیار سنجیده انجام می دهند که عواقب و درگیری خاصی برایشان نداشته باشد .

دولتمردان ما که همگی یا مدارک تحصیلیشان فوتوشاپی و تقلبی است یا با اعمال نفوذ و استفاده از موقعیت سیاسی مدارک دکترا و فوق لیسانس گرفته اند هرگز سر کلاس نرفته و درسی نخوانده اند . پس راه و رسم امور را هم یاد نگرفته اند . فقط تیتر وار سرفصلها را یاد گرفته اند و بس . به همین دلیل نمی دانند که مانور تبلیغاتی هم راه و رسم و استانداردهای خودش را دارد و نمی توان هر روز در برابر چشمان قدرتهای غربی مانور تبلیغاتی داد , آنهم به شکلی که با اولین تشر لپمان گل بیندازد , اشک در چشممان جمع شود و گروگان را با عزت و احترام همچون دسته ی گل تحویل صاحبش بدهیم و گوشمان هم را خودمان جهت کشیده شدن جلو ببریم .

گویا عزت و اقتدار ایران و اسلام عزیز فقط به همین شکل حفظ می شود .

والله اعلم بثواب الامور


۳ نظر:

بصیر گفت...

سلام، لطفاً نگارهای زیبای خود را با اسامی وهن آلود به دیگران، آلوده نکنید، چرا که ما به پیروی از میر فرهنگ مدار، توهین ها و ناسزاها را به سران آن ها واگذازده ایم.
با تشکر، درود بر موسوی

ناشناس گفت...

سلام اشکان عزیز، تحلیل خیلی‌ جالبی‌ کردین. در ضمن چه وبلاگ خوب و مرتبی دارین. باید کمی‌ از شما یاد بگیرم.

بهزاد فتحی

ashkan paarty گفت...

سلام
لطف عالی مزید