۱۳۸۸ مهر ۱۲, یکشنبه

آبرو و عزت ما در خاک روسیه


سلام

در خبرها آمده بود که دولت حاضر شده است که غنی سازی اورانیوم را به خارج از ایران ( خاک روسیه ی جنایتکار عزیز ) منتقل کند .

معنی این خبر این است که تمام سالهای گذشته که ا.ن با لجاجت و سرسختی اصرار داشت بر خلاف تمامی منافع و مصالح مردم ایران عمل غنی سازی را آنهم در ابعاد تولید بمب اتم و نه در اندازه ی نیروگاه هسته ای ادامه دهد راه به بیراهه و نا کجا آباد بوده و اکنون نظام متوجه شده است که اشتباه کرده .

4 سال سخت ترین شرایط برای مردم رقم زده شد و بیشترین حجم لطمات اقتصادی و اجتماعی و جهانی به مردم ایران و آبرویشان وارد شد تا کشور بتواند برخلاف خواست تمام دنیا اورانیوم غنی کند . امروز پس از 4 سال رییس جمهور شجاع و مبارز اعلام می کند که غنی سازی در ایران متوقف و به روسیه منتقل میشود . یعنی تمام این 4 سال عذاب و سختی مردم دود شده و به هوا رفته است .

یعنی کشک . یعنی طرفداران سینه چاک ا.ن بدانند که تا چه حد در نوشتن یادگاری بر دیوار این فرد اشتباه کرده اند . یعنی کلاهشان را بالاتر بگذارند .

یعنی شش سال قبل که خاتمی فرآیند غنی سازی برای تعامل بهتر با دنیا متوقف کرد کار درستی کرده بوده .

این بود سرنوشت همه ی عزت و سربلندی ایران که خلاصه شده بود در غنی سازی اورانیوم .

اگر نمی دانید بدانید که اینها راههای بدست آوردن دل دوست هستند . یعنی برادر اوباما . وگرنه روسیه که سالهاست ما را در قواره ی یک گاو بزرگ می دوشد .

در تاریخ 21 شهریور مطلبی نوشتم با این عنوان : "اوباما و بقای دولت ایران" . در آن توضیح دادم که از قراین و شواهد پیداست که اوباما می خواهد ا.ن را به هر قیمتی شده نگه دارد . چون وجود او برکات زیادی برای قدرتهای بزرگ دارد . امروز با انتشار این خبر نظر همراهی اوباما و ا.ن تایید شد .

مشخص است که ضعف و انحطاط ما کاملا به نفع قدرتهای بزرگ است و اگر ما با ثبات و قوی باشیم آنها نگران خواهند بود . پس عامل انحطاط و نابودی را حمایت می کنند تا بماند و منشا خیر و برکت باشد برای مردم آنها . ( ما از بین رفتیم فدای سرشان ) .

حالا من مانده ام معطل که چرا باید میلیاردها دلار خرج می کردیم و تمامی بنیان های سیاسی و صنعتی و اقتصادیمان را نابود می کردیم تا بفهمیم که نباید بر خلاف خواست قدرتمندان کاری انجام دهیم ؟

۱۳ نظر:

ناشناس گفت...

دوشنبه سیزدهم مهر ماه ، روز اعتراض فراگیر دانشگاهیان به سرکوبهای اخیر در دانشگاهه . در این روز کلاسهای درس را تعطیل می کنیم و در محوطه دانشگاهها یکپارچه به اعتراض می پردازیم تا بدانند که عرصه علم، عرصه عربده کشی گزمگان چماق به دست و پاسداران تجاوز پیشه نیست.
تمامی کسانی که سایت یا وبلاگی در اختیار دارند و به هر نحو می توانند اطلاع رسانی کنند

reza گفت...

سلام خسته نباشيد . مرسي آمدي سري زدي راستي.
من منظورم به بسيجي هاي دوران رسيده
مي باشد

SOSHIAN گفت...

به امید ایرانی سبز.

سلام:

آپم: بازم چند خبر داغ دیگه:

فرید صلواتی گفت...

اشکان عزیز سلام .اولا از تذکراتی که به حقیر دادید کمال تشکر را دارم .مطلب زیبایتان را خواندم و کی این دولتیان بر روی برنامه و منطق کارها را پیش بردند که این بار دومشان باشد .در هر صورت خوشحالیم که چوب خدا صدا ندارد و هر کار کنند به بن بست خواهند رسید.

ناشناس گفت...

درود بر تو « عمو » .
راستی ول کن نیستی . میگی خمینی کجا و موسوی کجا ؟
آدم نمیداند قسم حضرت عباس را باور کند یا دم خروس را ؟ خمینی امام راحل است و موسوی ، پیرو امام زمان چاه جمکران . آن یکی آب خورده از چشمۀ عشق ، و این دیگری ، امت طفل پنج ساله حسن عسکری ، چهارده قرن است نشسته برچاه .
میدانم که ریشه کن ساختن عقاید از ذهن یک نفر عمل بزرگی است و از خود جراحت های به جا می گذارد . تو کاملاً ذیحق هستی . همه اهل عمایم و آخوند های کراواتی تو ، که قدرت کنترول مردم را در اختیار دارند ، مقدس اند . همه گان صد فیصد مسلمان اند چون صدر اسلام . من با هیچکدام شان مشکلی ندارم . مشکل من فقط با اسلام است ، عزیز من . حال این گز و این میدان . با اسلام مطهری ، شریعتی ، حاج فرج دباغ ( کریم سروش ) محسن کدیور ، اکبر گنجی ، آن زنک لچک بر سر ( مریم رجوی ) بجایی نرسی . در قرن بیست و یک ، ملت صغیر بودن تحت امر یک عدد ریش و پشم بنام ولایت فقیه ، گوسفند بودن ، دیگه بس است . بیا در گام نخست تصفیۀ ذهن کنیم و بت های ذهن مان را سرنگون سازیم . همچون فرانسیس بیکن : او زنگی را نواخت که تمام اذهان را آمادۀ کار ساخت و اعلام کرد که اروپا به سن بلوغ رسیده است . آخه عمو ، چرا تو نرسی ؟
قربونت .
کمال کابلی

اشکان پارتی گفت...

از همه ی دوستانی که به وبلاگ من و سایرین سر می زنند خواهش می کنم که اول چند خط از مطلب طرف را بخوانند و بعد در موردش قضاوت کنند . مثل بعضی از دوستان که فقط تیتر را می خوانند و عکس را می بینند و بعد کامنت های آتشین می گذارند نباشید .

نواندیش سبز گفت...

سلام دوست عزیزم...خیلی خوشحالم که افکار ما تا این حد به یکدیگر نزدیک است.متاسفانه اکنون هیچ کس نیست که بگوید این است عزت ملی مورد نظر شما اقایان....

gozare omr گفت...

مشخصه که اکثر دولتها (بجز دولتهایی که با دیکتاتوری و کودتا سر کار هستند) تمام حرکات و تصمیماتشون برای منافع ملی کشور خودشونه . اوباما رئیس جمهور آمریکاست نه رئیس جمهور ایران و معلومه که سیاستی رو در پیش می گیره که به نفع منافع ملی مردم آمریکا باشه . همینطور بقیه کشورها . فکر می کنید واقعا تا بحال چرا اینها تونستند بمونند و با همه نافرمانیهایی که ظاهرا انجام می دن پابرجا هستند . اینها مثل اون زن چادری هستند که ایرج میرزا توی شعرش می گه دودستی با چادر روشو گرفته بود و طرف مقابل از پایین هر کاری دلش می خواست باهاش می کرد. شعر جالبیه . توصیه می کنم اگه نخوندینش حتما بخونیدش

ناشناس گفت...

سلام .وبلاگ منو چرا حذف كردي وبه من هم اطلاع ندادي .

dariush گفت...

با درود
از روز نخست بناي اين جمهوري ابكي بر نيرنگ و حقه بازي گذاشته شد پس تر ها همان روزها كه درفش امريكار را اتش ميزدند گروگانها را در پي گفتگوي با ريگان ازاد كردند و همان زمان كه امريكا را عامل جنگ ميدانستند در اسانسور سازمان ملل با امريكا داد و ستد اسلحه كردند كه به ايران گيت شناخته شد پشت پرده بد ترين خاري ها را خريدند و به مردم ايران با نام شرف و اسلام انقلابي فروختند امروز هم همان ره را در پيش دارند تنها با كلاه ديگري

soshian گفت...

به امید ایرانی سبز.

یه عنوان متفاوت : آیا میدانید کوروش کبیر کی بود ؟

سبزاتديش گفت...

سلام. فقط خدا ميداند ما از سال 84 تا امروز چه فرصت بزرگي را براي جهش كشورمان در تمام زمينه ها از دست داديم. اعتبار جهاني كه توسط خاتمي بدست آمد و درآمد بيسابقه فروش نفت اگر با كمي فكر و مديريت عاقلانه استفاده ميشد الان مجيز خارجيها را نمي گفتيم. سياست قدرتهاي غربي همان چماغ و هويج است و عوض نشده. حتي آنها امروز شديدتر از گذشته مسئله تحريم را مطرح مي كنند. ولي آنها كمي چماقشان را پايينتر آورده اند و در مقابل ما حاضر شديم از چيزهايي كه برايشان تعصب بيمورد داشتيم كوتاه بياييم. تازه هويج چند سال قبل خيلي بزرگ بود ولي در حال حاضر معاوضه در غلطان با آب نبات (بقول لاريجاني) واقعيت پيدا كرده. متاسفانه تعداد كساني كه از اين واقعيات مطلع مي شوند كم است و مي توانند با تبليغات دروغين اينها را برعكس جلوه دهند و برايش جشن بگيرند. دوستاني هم هستند كه مثل چند سال پيش شيريني پخش كنند و سر خودشان و مردم را گول بمالند. همه اينها از يك چيز است و آنكه جكومت قدرت پشتيباني مردمي را نديده گرفته و فقط به ترساندن مردم با اسلحه سپاه و كسب قدرت با اين وسيله و همچنين تبليغات دروغ توسط صدا و سيما دل خوش كرده و اين امر 180 درجه با هدف اوليه انقلاب تفاوت دارد. موفق باشيد

ناشناس گفت...

امام:این ها مرگ بر شوروی را بهانه می کنند تا مرگ بر آمریکا فراموش شود